25 Oktober 2015

PROGRAM CUTI SEKOLAH NOVEMBER-DISEMBER 2015 : DIBAWAKAN KEPADA ANDA OLEH W4WOW @ LAILA KAMILIA XTIVE HOUSE

Cuti sekolah akan datang, pelbagai aktiviti telah dirancang untuk manfaat anak-anak. Antaranya melukis, mewarna batik, kraf tanah liat, pertandingan futsal padang, bengkel penulisan kreatif, membuat coklat, menghias cupcake, kelas memasak kuih apam polkadot, jahitan manik, penggayaan shawl, henna, kelas make-up, kraf, projek sains dan lain-lain lagi senarainya masih panjang, insyaaALLAH, tunggu saja pengumumannya nanti. Tujuan utama LK mengadakan aktiviti ini adalah untuk memberi pengalaman berharga anak-anak dan mengisi masa lapang dengan aktiviti dan ilmu berfaedah di masa terluang mereka. 

Selain daripada bengkel-bengkel dikendalikan guru-guru berpengalaman dan bertauliah yang mengenakan sedikit bayaran, kami juga akan mengadakan beberapa kelas percuma. Kelas mana yang percuma? Ya, nantikan juga pengumumannya nanti.

Yang penting, cuti sekolah kali ni, anak-anak tak la asyik mengadap TV dan main games. Sentiasa updates dengan berita-berita terkini daripada LK. Sila Like FanPage Laila Kamilia dan W4WOW ye sayang-sayang! Yang jauh dari Bangi tu boleh saja joint kalau2 datang bercuti ke KL.

Untuk pengumuman pertama, saya persembahkan Kelas Kraf Cikgu D. Berikut adalah infonya. 



Kelas Kraf Cikgu D memang menarik untuk anak-anak. Tandakan di kalender untuk aktiviti menyeronokkan ni. Mana tau lepas pergi kelas, anak-anak kita boleh buka bisnes online sendiri jual headband, hairclip dan brooch yang comel-comel berkat asuhan cikgu comel kita Cikgu D. Jom manfaatkan cuti sekolah anak-anak kita dengan ilmu bermanfaat. Daftar segera sebab tempat terhad bagi memberi peluang Cikgu D membimbing lebih personal touch! Hanya 10 orang peserta sahaja! Cepat sebelum lambat! 

Alamat : No 3-1, Jalan Impian Putra 1/4, Taman Impian Putra Bangi, Selangor. Highway Plus- Exit tol Putra Mahkota. Whatsapp 0175401500 untuk mendaftar.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...