20 Oktober 2015

INILAH WAJAH BABY LAILA KAMILIA 2015 : SINAR SEPUTRA EDISI 2/2015 SIMPLY EXTRAORDINARY

Salam sayang!

Tahun di mana tiada novel baru. Saya mengharapkan antologi aksi CINTA TOP SECRET akan terbit tahun ini tetapi angan-angan tidak menjadi kenyataan. Saya dikhabarkan antologi aksi itu tidak dapat diterbitkan dan dijadual semula untuk diterbitkan tahun 2016. Lalu saya terima kenyataan yang tahun ni saya memang tidak ada buku. Titik!

Tahun ni saya habiskan kebanyakan masa dengan Majalah Sekolah Edisi ke-2. Alhamdulillah, tahun ni saya dapat melangsaikan kerja saya sebagai Penyelaras Majalah Sekolah untuk tahun ke-3. Saya mengharapkan semoga hasilnya memuaskan hati semua warga SKBSP. Inilah wajah-wajah teaser SINAR SEPUTRA EDISI 2/2015 dengan tema SIMPLY EXTRAORDINARY. Terima kasih kepada semua terutama wanita-wanita besi di sebalik pembikinan majalah sekolah ini, team kreatif guru-guru SINAR SEPUTRA 2015 dan anak-anak comel sidang redaksi. Semoga ALLAH mempermudahkan urusan kalian di masa depan. Amin.






Untuk yang terakhirnya. Terimalah hasilnya dengan redha. Bagi pihak Sidang Redaksi, saya menyusun jari memohon maaf atas kekurangannya. 











Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...