23 Mei 2014

SUDAH HANTAR HADIAH : PEMENANG LIKE FB FAN PAGE LAILA KAMILIA


Berikut adalah senarai nama mereka yang telah saya poskan hadiah ye. Semoga kasih sayang saya itu sentiasa mewangi di hati anda. Semoga ukhwah terjalin sampai ke Jannah. Teruskan menyokong Laila Kamilia : RAHSIA, MISTERI & KEJUTAN ISTIMEWA.

Na Nuar, Aieda Fauzie,Rabiahtul Asma, Myza Ej's,Mimie Shamimi, Maisarah Qaisarah, Nafizah Hanim,Qaseh Dilan,Qasehlily Muchas,Nooraini Sulaiman,Hanis Misaki, Azilah Abd Majid, Haziza Hassan, Lyza Zainol,Rahyu Ismail, Mizs Nuriz dan Yana Azmi.

Saya masih menanti balasan jawapan daripada Nurhazlin Muhd Pilus, Nurkhalisah Adzmi, Hajar Azman, Nurul Ain Sallehin, Nabella Huda, Farah Fadhilah, BieBie Mentan, BiBie Fatiemah, Illa Damia, Janijah Jun, Zaliha Hassan sehingga 31 Mei 2014. Selepas daripada tarikh itu, saya menggandaikan hadiah tidak dituntut. (saya sudahpun PM seorang demi seorang memaklumkan untuk tindakan).

Sekian, harap maklum.

Laila Kamilia boleh dihubungi di emel : lailakamilia@yahoo.com
FB/Twitter/Instagram : Laila Kamilia

 Foto ehsan Haziza Hassan via FB.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...