14 Mac 2011

34 Tahun! Satu pengembaraan yang panjang


Alhamdulillah....
34 tahun sudah usia
Tuhan telah merahmati dengan kasih sayangNya yang tak terhingga
Seharusnya aku merasa malu kerana tidak sudah-sudah meminta
sedang rahmatNya padaku melimpah
bak air sungai yang mengalir tanpa nokhtahnya
oh Tuhan! Aku manusia yang hina
kadang-kadang terlupa diri
Kau menguji
Kau memberi
Kau menarik kembali
Ampunkanlah aku
Jangan Kau campakkan aku
jauh dari payung rahmatMu
melayang tidak kembali
dalam mencari hakiki
kehidupan abadi
hidup ini memang panjang sekali
rahmati umurku
agar dapat aku hayati
kehidupan nan sekali

2 ulasan:

Unknown berkata...

walaupun terlambat... saya tetap nak wish; hapy bday for u... moga akak dimurahkan rezeki dan kebahagiaan yang berpanjangan selalu... kerana akak insan yg baik dan special!

LK berkata...

hehehe...hepi belated birthday to you tooo my sweetheart

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...