08 Januari 2011

CPK: Dari KL ke Berlin ke sekitar Europe dan kembali ke Malaysia....

Hush! Jauh tu manuskrip CPK ini mengembara tapi tak siap-siap juga.... Mengimbas kelahirannya semasa saya sedang bersiap-siap ke Berlin sekitar tahun 2008 hinggalah saya pulang 2010 dan kini sudahpun menginjak ke angka 2011....bilah mahu siap??? Saya tiada jawapannya....kerana saya asyik mengeditnya tidak siap-siap....Lynn Dayana dan Dhiya Zafira sudah masuk novel ke 5. Kami bermula bersama tetapi saya masih di novel ke 3. Hinggakan bila ada yang bertanya "Betulke kamu ada tulis novel?" Saya hanya menjawab "Once upon a time ago...." Hehehehe.... Bak kata Kak Eka...."Rileksnya ko Laila!" Hehehehe....siapa kata saya rileks? Kalau boleh sekarang juga saya mahu menyiapkannya...... Saya juga mahu membuka buku baru....kerana Aku, Dia dan Berlin sudah tidak sabar meminta saya menyiapkan plotnya.... Cepat Laila! Sebelum kamu terlupa, kamu pernah menulis di bawah nama Laila Kamilia!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...