01 Februari 2010

Karnival Karangkraf

Kepada peminat dan pengumpul buku....Masih sempat lagi ke Karnival Karangkraf yang akan tamat hari ini 1 Februari 2010. Karnival Karangkraf berlangsung di premisnya sendiri iaitu di Seksyen 15, Shah Alam. Program yang diadakan selama 4 hari berturut-turut bermula dari 29 Jan-01 Feb turut disertai oleh ALAF 21 Sdn Bhd dan juga Buku Prima. Diskaun buku sehingga 30% diberikan di samping berpeluang untuk bertemu dengan penulis-penulis novel/buku yang diminati.

Untuk mengelakkan kesesakan, perkhidmatan bas sekitar SHAH ALAM oleh RAPID KL yang beroperasi setiap satu jam untuk ke tapak karnival dengan kos tambang hanya RM1! Berikut adalah panduan perjalanan RAPID KL untuk anda yang bercadang ke tapak karnival :

1. HENTIAN BAS SEKSYEN 14 (BELAKANG IBU PEJABAT MAYBANK) > KOMPLEKS PKNS > BULATAN UITM > KE PERSIARAN SELANGOR (DEPAN PEJABAT KARANGKRAF) > KE STESYEN KOMUTER SEKSYEN 19.

2. KOMUTER SEKSYEN 19 > SEKSYEN 18 > LALU DEPAN BOMBA > PERSIARAN SELANGOR (DEPAN KARANGKRAF) dan seterusnya.

Tambang: RM1.00 sahaja.
Kekerapan: setiap 1 jam

Jadi, bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk berkunjung ke tapak karnival hari ini, anda masih berpeluang untuk mengunjunginya. Program akan berlangsung dari jam 9 pagi – 7 ptg.

Sumber: Alaf21 Sdn Bhd

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...