30 Januari 2010

Hana sudah 5 bulan....

Hana saya dah 5 bulan hari ini....Semakin tembam, semakin bulat. Belum ada tanda dia nak meniarap mungkin sebab badannya berat. Tapi kalau duduk, memang nak bangun sendiri hingga saya terpaksa memakaikan dia tali pinggang keselamatan semasa di dalam buaiannya... Kata Kak, Su anaknya dulu tidak meniarap tetapi boleh terus berjalan tak sampai setahun... Jadi saya harap Hana saya juga begitu...

Hana saya sudah mula makan pada 17 Januari lalu(sempena harijadi mak). Mulanya saya nak tunggu sampai 6 bulan tapi bila Hana asyik merengek dan tidak boleh lena tidur malam hingga saya terpaksa berjaga (pernah hingga 9 pagi esoknya baru dia boleh tidur), jadi saya beri dia makan. Alhamdulillah, kini tidurnya semakin nyenyak...perut dah kenyang....hehehe...semakin gendutlah anak dara saya ni...

Lihatlah gambar-gambar yang dirakam oleh Hakimy. Aksi-aksi Hana ini Hakimy yang ambil..katanya nak jadi photographer bila besar nanti... Amacam? Boleh tahan tak budak 4 tahun ni ambil gambar?






Semoga Hana sihat-sihat selalu. Biarlah tembampun...mama suka...ehhhee

2 ulasan:

Suhana Shahril berkata...

chubby nyer..hee..geram..brapa berat dia skrg kak laila?

AFR berkata...

dah 8kg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...