12 Mac 2009

Berakhirnya Winter


Masuk hujung bulan Februari, salji turun lebat setiap hari. Masuk Mac, langsung tiada salji tetapi hujan turun pula kerana pertukaran musim. Ramai yang batuk-batuk dan demam kerana perubahan musim ini. Suhu walaupun jarang mencecah 0 tetapi masih sejuk sekitar 0 hingga 10 degree kerana cuaca berangin. Matahari sudah berani menjenguk diri bila hujan tiada di pagi hari. Saya berdoa supaya masa sejuk-sejuk gedi cepat berakhir kerana saya sudah tidak sabar merasakan panas matahari dan bunga-bunga berkembangan di musim Spring.... Pemandangan seperti gambar di atas tidak akan ada lagi...hinggalah musim Winter tahun depan, insyaAllah. Oh! Saya akan menghitung hari menantikan Winter tahun depan pula bukan kerana saya rindukan salji tapi kerana selepas itu saya akan pulang....menemui anda di depan mata!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...