20 Jun 2008

Apa sudah jadi?

Sudah lama rasanya saya tidak menjenguk manuskrip Cinta Pandang Kedua (CPK). Dari beberapa bulan lepas asyik muka surat yang ke 35. Entah apa yang terjadi kepada saya tetapi saya benar-benar sibuk. Benar, hadis nabi "kejarlah dunia dan dunia akan jauh meninggalkanmu". Sejak maid saya tamat kontrak bulan Mac lalu, saya sibuk dengan urusan rumahtangga yang tidak sudah-sudah habisnya. Bila malam sudah penat dan saya tidur awal. Saya cuba untuk berjaga malam tetapi saya tidak mampu lagi. Bila cuti sekolah, saya habiskan masa dengan keluarga dan entah macam-macam kerja. Sudahnya pejam celik cuti sekolah sudah dua kali meninggalkan saya dan manuskrip saya tidak bergerak ke mana-mana.
Saya masih tidak dapat mengagak bila saya akan menyiapkan CPK. Memang besar harapan saya supaya saya boleh meninggalkan manuskrip CPK sebelum berhijrah tetapi nampaknya harapan itu semakin jauh....Oh TUHAN! Apa sudah jadi pada diriku?


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alaaaaa...nak tau ending cpk...

dhiya zafira berkata...

Laila...

Iasyaallah, rezeki ada di mana-mana. Aku masih menunggu yang satu itu.

dhiya zafira berkata...

Insyaallah...

adus...semakin parah aku ni.

artsoul berkata...

stay focus....

salam perkenalan....

LK berkata...

lin, akak dah emel lin satu bab...heheheh a bit erotic and need your perusal....hahaha mana tau over sangat. untuk info, jalan cerita cpk dah ada, siap ada ending tapi masalahnya akak tak punya masa untuk menulis...kena cari mood yang hilang dan menyelit di celah kesibukan...jangan bimbang...akakpun nak tengok manuskrip cpk siap segera...

LK berkata...

dhiya,
itu sebab angin spain dah menghembus tu....malam ni euro spain bertemu italy....ko kat mana?
yang satu itu liat benar nak lahir....aku menunggu dan terus menunggu

LK berkata...

artsoul, terima kasih dan salam perkenalan

Mersik berkata...

Salam Laila,

Tak apa. Teruskan berusaha mencari dan mengejar masa. Mudah2an akan berjaya jua..

LK berkata...

terima kasih mersik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...