16 April 2008

Bandung : Shop Till You Drop!

Shopping hari pertamaShopping hari kedua
Rasa macam jutawan, bawa duit juta-juta dan belanja macam orang tak ingat dunia. Bandung memang syurga membeli-belah. Dan rasanya kaki saya yang terhinggut-hinggut dua tiga hari selepas balik dari Bandung cukup menceritakan bagaimana berjalan sakannya saya membeli-belah. Sampai sekarang masih teringat-ingat barang-barang kat sana. InsyaAllah bulan Ogos nanti saya bercadang nak ke sana lagi. Nak memborong lagi.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Waaa..... ni dah cukup menarik... setahun berkali-kali ke Bandung untuk bershopping.... Apa yg paling best utk dishopping kat sana ye? Hurm... Bulan Ogos tak pat la nak join... baby kecik sangat.... Laila.. kalau tahun depan ader paln nak ke Bandung lagi, jangan lupa inform ye... nak follow..... kekkekekekek.... serious ni tau... -Liza

Tanpa Nama berkata...

ape ole2 utk saya??

LK berkata...

liza: bila due nya ni? tunggu sikit punya lama tak rasa2 makan nasi soho.... nak ikut? tahun depan insyaAllah aku tak ada kat bumi Malaya... 2010 lah ye...

LK berkata...

lin: hehehe...maafkan daku....cuma beli kek dan cookies sebagai oleh2...jadinya tak dapatlah nak diposkan ke UK...

Tanpa Nama berkata...

due date=10/5, tp kalo ikutkan yg first ... awal 2 minggu....huh???? tak der di bumi malaya???? nak kemana? Bunyi macam nak migrate je nih? - liza

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...