12 Februari 2008

Transformasi Sunway Pyramid






Laila sudah parah. Tak cukup datang dengan abang, kali ini kedua-dua anak terunanya diangkut sekali ke Sunway Pyramid. Agaknya Laila sudah jatuh hati pada Sunway Pyramid yang serba-serbi indah itu. Aduhai!
Kami pusing-pusing tapi tak habispun satu Sunway Pyramid kami sudah penat. Tujuannya ke sini kerana mencari permata hati wanita.... Dua tiga kedai yang kami kunjungi asyik bertanyakan "Untuk bertunang ke?" ataupun "Untuk occasion apa?" Nampak sangat kalau kita nak beli barang tu untuk hari-hari yang istimewa. Dan bila menjelangnya Velentine maka orang ingat kita pun nak sambut Valentine juga padahalnya satu hari Valentine pun saya tak pernah nak sambut....
Rasanya saya akan ke sini lagi... sebab apa? Saya belum jengah lagi ke tempat yang saya suka sangat membeli belah...Jusco! Tunggulah nanti.... saya pasti akan ke mari lagi....
p/s : pesanan untuk abang, sedia-sediakanlah duit yang cukup untuk isterimu ini....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...