06 Januari 2008

Satu hari yang melelahkan...


Harinya 2 Januari 2007. Hari saya bermula seawal 6.30 pagi. Hari ni hari orientasi tahun 1. Saya bersiap untuk bawa Hardy ke sekolahnya. Sampai di sekolah, selepas mendengar taklimat dan selesai, kami hantar Hardy pulang ke rumah jam 10.30 pagi. Kami bergegas ke Shah Alam, lalu selepas pulang kami ke sekolah lama Hardy untuk urusan pertukaran sekolah. Tandatangan guru besar di sekolah lama diperlukan da borang itu perlu dibawa ke Pejabat Pendidikan daerah Hulu Langat yang terletak berhampiran Tesco Kajang. Sebaik sampai, waktu makan tengahari telah tiba, jam sudah pukul 1. Kami diminta kembali semula jam 2.00 petang.


Urusan selesai jam 3.00 petang. Kami ke Putrajaya. Jam 4.30 bertolak semula ke Shah Alam. 7.00 malam sudah ada di Sunway Pyramid. Jam 11 malam baru sampai di rumah. Saya betul-betul kepenatan hari itu hinggakan saya tidak lalu menjamah makanan. Esoknya saya akan mula bekerja....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Style tido baru ke? Ini amik ajaran mana ni orang putih pun tak tido cenggitu. Theheh. Anyway comeynye Haris tido cenggitu. Bontot seksi.

Lily Haslina Nasir berkata...

comelnya dia..... apalah mimpi kali ni ye!

LK berkata...

yana: itu baru bontot anaknya...hehehhe dua2 ekor tu memang tido aksi gitu...nanti aku post versi aid plak..

LK berkata...

kak lily: mimpi mak dia buat susu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...