06 Januari 2008

Hardy: 1st Day @ School!

Hardy dah Darjah Satu.... Dah besar dah anak saya...(dalam hati beringat dan umur akupun dah semakin senja...) Apa lagi lepas ni..... Masuk sekolah menengah dan masuk universiti lepas tu saya dapat menantu dan dapat cucu. Macam jauh saja perjalanan itu tapi pejam celik masa berlalu dengan pantas....
Anak sulung saya ni orangnya lemah lembut jadi saya dan abang risau juga bila dia di sekolah... Bila tengok kawan-kawannya yang agresif, saya jadi bimbang kalau-kalau dia dibuli. Tapi saya sentiasa berdoa semua yang baik-baik saja terjadi kepada dia. Semoga dia dapat menyesuaikan diri di sekolah baru dan suasana pembelajaran baru.
Mula-mula Hardy nak jadi pilot, lepas dia tahu erti sekolah nak jadi guru macam mama dan sejak akhir-akhir ni bila dia dah gila main PS2 dia kata nak jadi pemain bola macam Beckham.
Saya doakan walau apa jua cita-cita dia, dia akan jadi anak yang soleh, taat pada TUHAN dan berjaya dunia dan akhirat!
Taklimat orientasi Tahun 1
Hari pertama di sekolah...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...