19 Januari 2008

Filem Pilihan Laila Tahun 2007










































Tahun 2007 lalu, walaupun sibuk dengan kursus yang panjang, sempat juga saya melakukan aktiviti kegemaran saya (selain daripada menulis); menonton wayang. memang saya tak dapat nafikan, tahun lepas, amat sedikit saya menonton filem dek kerana kepadatan jadual belajar tapi itu tidak bermakna saya tidak ada filem pilihan saya untuk tahun 2007. Undian yang saya buat menunjukkan 2 filem menjadi kegemaran bagi tahun 2007. dan kedua2 filem itu juga berada di dalam senarai filem kegemaran saya. Filem pilihan saya di tahun 2007 ialah:
10. Harry Potter and The Order of The Phoenix
9. The Golden Compass
8. Ratatouille
7. Mr Bean's Holiday
6. The Bourne Ultimatum
5. Spiderman 3
4. I Am Legend
3. Transformers
2. Die Hard 4.0
Dan FILEM NOMBOR 1 PILIHAN LAILA DI TAHUN 2007 :







1. Pirates of The Caribean: At World's End

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...