07 November 2007

Jamuan Raya yang bes



Macam-macam yang jadi semalam. Penat sungguh. Ia bermula dengan kejayaan saya memujuk Lily Suriani hadir sama ke jamuan Rumah Terbuka Alaf21 walaupun MC. Kerana kereta masuk bengkel, terpaksalah saya merempit ke rumah Lily. Sempatlah beraya sementara menunggu Kak Aida Adriani yang nampak begitu sopan, lemah lembut dan muda belia itu dengan honda mewahnya. Penat sungguh makan dan gelak. Tapi bahagian paling gementar bila rakaman Selamat Pagi Malaysia tu. Sampai sekarang Lily dan Kak Aida tutup telinga bila teringat peristiwa tu. Hehehhe....

Masa nak balik sekitar jam 4, saya masih menunggu Rose Harissa yang menemuduga Heronya tapi tak nampak bayang. Sempat lagi saya mengangkut 10 buku Lynn Dayana yang diulang cetak kali ke tiga tu! Kalau ada dua minah ni mesti jamuan tu lagi meriah, sebab sebatu dah dengar ketawa mereka. Tahniah ye Lynn dan jangan lupa perjanjian kita.

Kak Durrah berbesar hati tolong hantar saya ke Putrajaya ambil kereta lagi satu. Terima kasih banyak ye kak, cantik kereta akak. Saya terus pecut ke rumah Lily yang besar juga hatinya tolong saya ambil kereta di bengkel. Sempat lagi kami bersembang di Secret Recipe. Malam sampai rumah terus melepeh.

Jamuan Alaf yang meriah, makanan banyak, tetamu ramai tapi saya sempat ambil sekeping gambar ni aje. Yang lain-lain Aleeya kata nak email. Oh Aleeya, gambar pesta buku pun akak tak terima lagi....

Akhir kalam, terima kasih kepada semua yang menjadikan hidup Laila bermakna!

2 ulasan:

Lynn Dayana berkata...

Alahai... best mcm mana pun... confirm tak meriah tanpa aku,kan? Hehehe

LK berkata...

ni aku nak nangis ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...