06 November 2007

Di alam maya pada


Rumah saya berhabuk sebab saya berhibernate. Maid pulak takde nak tolong2 cuci. Maaflah kalau dua minggu blog saya memaparkan imej raya yang tak berapa cantik tu. Bosan ek....Apa nak buat, saya sedang berada di alam maya pada.


Apa saya buat masa penyepian tu? Baca buku, baca buku, diskusi, periksa dan sesekala sempat juga menghadiri rumah terbuka. Ada juga jenguk blog sesekala tapi tak sempat buat apa. Jadi baru hari ni nak bergiat aktif semula dalam dunia blog.


Oh, saya dah kumpul beberapa bahan untuk dimasukkan ke dalam blog ini walaupun saya tak update lama. Tapi supervisor saya dah bagi amaran bila nampak saya keluarkan laptop biru ni. Satu pertanyaan yang membantutkan selera saya untuk terus berblog, kira potong stim habislah. Soalannya ialah " Bila nak siap novel?"Ya Ampun!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...