02 Februari 2016

Azam 2016! LAILA KAMILIA yang baru insyaaALLAH

Hanya 17 entri 2015! Dan tahun baru datang lagi... Azam baru? sudahpun masuk sebulan di 2016 dan laman sesawang LK berabuk lama nampaknya.

Hmm... sangat sibuk, super duper bz. Tahun 2015 saya rasa saya bekerja 2 kali ganda. Awal tahun ni baru dapat bernafas sedikit. 2015 kebanyakan masa saya fokus kepada beberapa perkara peribadi yang sedang berjalan. Kepada yang dekat dengan saya, pasti tahu perkembangan terkini saya. InsyaaALLAH saya mensasarkan untuk kembali menulis 2016!

Alhamdulillah permulaan yang baik dengan kemunculan antologi aksi BUNUHAN yang memaparkan cerita prequel C1NT4 TOP SECRET dalam satu daripada 4 kisah di dalamnya. Kepada yang bertanya adakah ianya sambungan novel sebelumnya, jawapan saya, ia kisah sebelum novel C1NT4 TOP SECRET. Jadi ia adalah koleksi wajib baca kepada pembaca yang sudah jatuh hati kepada watak dua ejen Jade dan Zed. Kepada yang mahu mendapatkannya, boleh pesan terus daripada penulis-penulisnya dengan ekslusif fridge magnet ye! Jika berkesempatan, saya ceritakan tentang novel ini lagi. 



Azam saya 2016 hanya ada satu! Saya nak kurangkan kesibukan. Saya mencuba! Doakan saya berjaya! 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...