17 Oktober 2015

W4WOW @ LAILA KAMILIA XTIVE HOUSE : SATU PROJEK SELEPAS SEDEKAD DALAM DUNIA PENULISAN

ALHAMDULILLAH. Saya panjatkan kata-kata kesyukuran atas rahmat dan kasihNya yang membawa LAILA KAMILIA sejauh ini. Saya menulis secara serius pada tahun 2005 dan novel pertama saya bertajuk ASMARA ASRAMA diterbitkan pada Disember 2006, diikuti LAKARAN KASIH pada Mac 2007 sebagai hadiah hari lahir saya ke 30. Menjelang DISEMBER 2015, pada menjelangnya angka 10 tahun saya menyertai dunia penulisan yang penuh pancaroba dan onak-durinya yang saya tak pernah sangka akan saya lalui, dengan penuh rasa kecintaan saya kepada dunia penulisan dan kanak-kanak yang penuh warna-warni, saya dengan sukacitanya mengumumkan baby baru saya bernama LAILA KAMILIA ACTIVE HOUSE. 

Selaras dengan namanya, saya mengharapkan rumah kecil itu akan dapat memberi makna positif kepada yang bernaung di dalamnya. Banyak yang telah saya rencanakan di dalamnya dalam menzahirkan rasa cinta saya kepada dunia penulisan dan kanak-kanak (juga kehidupan aktif yang tidak pernah surut-surut dalam dada seperti mottonya YOUNG AT HEART hehe).

InsyaaALLAH saya sedang dalam usaha melahirkannya dan sedikit sibuk di sini sana. Doakan projek ini berjalan lancar dan ramai akan dapat manfaat daripadanya. Dunia LK tidak lama, saya cuma ingin tinggalkan anda dengan semangat dan ilmu-ilmu baik untuk bekalan di negara abadi. Nanti bila baby dah siap wajahnya, saya akan poskan di sini. Doakan LAILA KAMILIA ACTIVE HOUSE aktif seperti namanya! Jumpa lagi!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...