27 September 2015

BULETIN LAILA KAMILIA OKTOBER 2015

SALAM sayang-sayang...
Baru habis cuti raya Aidiladha disambung pula dengan cuti jerebu (yang akan berganti). Pejam celik sudah hampir hujung tahun kita. Banyak aktiviti yang kita rancang di awal tahun sudah sampai di penghujung, sama ada kita nak teruskan atau tergantung-gantung jadi rancangan tahun depan pulak hehe.

Bagi LK, alhamdulillah beberapa projek yang dirancang sudah di akhir garisan dan sedang merangka rancangan-rancangan baru pula, projek yang lebih gempak insyaaALLAH.

Antara projek yang telah berjalan dan akan menuju garisan adalah :
1-Majalah Sinar Seputra edisi 2/2015 sudah siap deraf yang pertama. yeay! Projek ni memang selalu buat saya stress. 2 tahun lepas sampai pakai baju terbalik dibuatnya, tahun sebelumnya upset terkejut badak dan tahun ni jerawat tumbuh macam cendawan lepas hujan. Memang terbaikla hehe.

2-2 peperiksaan untuk murid pendidikan khas akan berlangsung hujung tahun ni selepas UPSR. Sebagai SU Peperiksaan PPKI, saya memang stress bila menyiapkan jadual exam dan memantau soalan exam yang dibuat oleh rakan-rakan.

Asyik-asyik stress je haha. Tapi stress tu menjadikan kita move forward insyaaALLAH.

Projek baru LK? Wah! Bercakap pasal projek baru memang mengujakan. Tapi sukacita saya ingin mengumumkan bahawa Drama inspirasi novel CINTA PANDANG KE-2 kini bersiaran di TVi pula. Best! Best! Semoga semakin ramai yang menonton dan dapat inspirasi daripada cerita Zairul-Ainnur ini dan mendapat pengajaran baik daripadanya!

Antara projek terbaru LK adalah Boling 3.0 NovelistNovelholic 2015 yang bakal dilangsungkan pada 15/11/15 ini. Khabarnya Dazrin, Adam AF2 dan Aman Nassim dah mengesahkan akan turut bertanding. Di manakah acaranya? Tunggu pengumuman lanjut ye!

Selain daripada itu, LK dan Herna Diana bersama rakan-rakan akan menemui pembaca di Pest Konvo MFI-UNIKL pada 8-10/10 nanti. Tunggukan posternya untuk info lanjut.

Manuskrip terbaru? Jeng! jeng! jeng! Ada yang cabar untuk saya siapkan dalam cuti sekolah nanti. hehe Mungkin tidak siap kerana saya ada projek mega hujung tahun nanti. Namun adrenalina yang ada di tubuh melonjak-lonjak untuk menari-nari di keyboard. Doakan saya ye semua! Sampai jumpa lagi nanti di entri seterusnya! #muahciket

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...