21 Disember 2014

PENGUMUMAN KEPADA PEMENANG PERADUAN C1NT4 TOP SECRET


Salam tahniah sekali lagi daripada LailaKamilia.com. Kepada para pemenang, diharap dapat PM/emel alamat kepada FB : lailakamilia atau emel : lailakamilia@yahoo.com untuk urusan pengeposan hadiah. 

Bagi pemenang hadiah tempat pertama hingga saguhati, LK akan mula membuat pengeposan pada 29 Disember 2014, in syaa ALLAH. Kepada para pemenang hadiah kejutan misteri novel antologi aksi prequel C1NT4 TOP SECRET bertajuk sementara C1NT4 TOP SECRET VERSI 1.0, novel ini akan diposkan sebaik sahaja ia diterbitkan pada tahun 2015, in syaa ALLAH. Untuk makluman, novel antologi aksi ini nanti merupakan projek khas Alaf 21 yang menampilkan 4 orang penulis aksi iaitu Laila Kamilia, Lynn Dayana, Dhiya Zafira dan Izza Aripin

Bagi pemenang SHARE Poster Peraduan Terbanyak di FB, yang bakal menerima novel seperti dijanjikan (hehe... orangnya telah dimaklumkanpun!) bakal memenangi novel antologi aksi prequel C1NT4 TOP SECRET bertajuk sementara C1NT4 TOP SECRET VERSI 1.0 dan novel ke-6 Laila Kamilia yang bakal terbit pada 2015 in syaa ALLAH (doakan novel itu yang sedang dalam pembikinan siap dengan jayanya ya. Semoga ia jadi pemangkin untuk saya menyiapkan novel itu secepat mungkin). Oleh yang demikian, saya mohon semua pemenang meninggalkan alamat seperti yang tertera di atas. Saya akan mengepos hadiah secara berperingkat.

Terima kasih sekali lagi kerana mewarnai dunia penulisan LAILA KAMILIA. Sampai jumpa lagi! Tchuss!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...