30 November 2014

Peraduan Mudah Pembaca Novel C1NT4 TOP SECRET

30 November 2014. Pejam celik harinya telah tiba. Hari terakhir berlangsungnya Peraduan Mudah Pembaca Novel C1NT4 TOP SECRET. 
Wah! Saya terharu sangat-sangat dengan sokongan pembaca yang tak jemu-jemu memberikan sokongan terhadap peraduan ini. Ada yang tolong share berkali-kali. Ada yang menghantar lebih daripada satu penyertaan. Sesungguhnya kesudian anda share, masuk peraduan amat-amat saya hargai sebagai tanda sokongan dan kasih sayang anda kepada Laila Kamilia. Saya tahu, bukan hadiah yang menjadi rebutan tetapi ingatan dan kasih sayang yang membuatkan anda menggerakkan hati menghantar review-review menarik itu. In syaa ALLAH hari ni tepat jam 12 tengah malam bakal berakhir peraduan yang telah bermula pada 29/9/14 yang lalu. Kepada yang telah menghantar, saya akan emel/PM anda secara personal untuk mengesahkan penyertaan anda dalam masa beberapa hari lagi. Nantikan saja ye. Kalau saya tak emel/PM pada Isnin depan, sila tanya semula, takut saya terlepas pandang. Terimalah serangkap pantun daripada saya :
Hadiah terbaik untuk sokongan anda
Keliling dunia LK cari dengan sungguh-sungguh hati
Terima kasih atas kasih sayang tiada penghujungnya
Seluruh duniapun pasti tiada galang ganti

Korang memang superb! Anda tahu siapa anda! LK sayang anda semua!
Kepada yang belum menghantar, ada beberapa jam lagi untuk mula mengarang dan menghantarnya kepada saya. Jangan tunggu sehingga jarum jam berdetak ke 12 kali! 

Kepada semua pembaca novel C1NT4 TOP SECRET, terima kasih kepada sokongan anda. Sekalipun anda tidak masuk peraduan kali ini, pastilah sebabnya cuma satu, bukan sebab anda tak sayangkan saya tapi kerana kekangan yang Top Secet yang tak dapat diatasi. Saya doakan kehidupan anda semua dipermudahkan dan kita terus berukhwah dalam kasih sayang dan redha Ilahi.
Sampai jumpa lagi dengan ejen Jade dan cameo Zed dalam ‪#‎antologiaksi‬‪#‎prequelcintatopsecret‬ Muah!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...