04 Jun 2014

KU INGIN KEMBARA LAGI...

Ketika entri ini dibaca oleh anda, in syaa Allah, saya sudah selamat sampai ke destinasi novel ke-6 saya yang setakat ini saya beritahu tajuknya bermula daripada huruf R. 

Kembara kali ini bermula daripada 3 Jun hingga 14 Jun 2014. Doakan saya dikurniakan dengan ilham yang baik-baik untuk pembaca tersayang. Doakan juga saya dan suami dalam peliharaan ALLAH, Tuhan Sekalian Alam. Semoga  segalanya berjalan lancar.

Saya mungkin tidak dapat berFB beberapa ketika tapi saya akan sentiasa ingat kalian di hati saya. Saya tinggalkan anda dengan beberapa entri lokasi-lokasi dalam novel C1NT4 TOP SECRET. Novel ini telahpun berada di pasaran sempena Pesta Buku Antarabangsa KL pada 24 April lalu. Dan pada Jun 2014 ini sudah ada di kedai-kedai buku seluruh Malaysia, in syaa Allah.


LOKASI : LONDON - M151 Trafalgar

LOKASI : BRUSSELS - Jade di APG Headquarters

LOKASI : HONG KONG - M151 HIBISCUS YCK-HK

LOKASI : GUNUNG KINABALU - M151 Tawan Hati Eisya

LOKASI : KOREA - M151 LOVELOCKS

LOKASI : BALI - EPILOG

ps- Sila layari www.lailakamilia.com untuk dapatkan info lanjut tentang destinasi tersebut. Sila klik lokasi pilihan anda untuk lebih maklumat.


Saya sengaja menanti bulan Jun untuk mengumumkan satu pertandingan untuk pembaca novel C1NT4 TOP SECRET untuk memberi peluang kepada ramai orang untuk membacanya dan dapat masuk peraduan ini. Tunggu saya balik dan saya akan umumkan nanti. Kepada yang masih belum membaca C1NT4 TOP SECRET, inilah masa terbaik untuk anda membacanya. Hadiah menarik menanti bakal pemenangnya. 

Seperti biasa, kepada yang selalu menyokong Laila Kamilia ; RAHSIA-MISTERI-KEJUTAN ISTIMEWA. Inilah semuanya untuk anda! Sampai jumpa lagi! In syaa Allah.

2 ulasan:

rozalia-rajali berkata...

kak..nak souvenir for my birthday on 13th June..hehe...selamat mengembara!

LK berkata...

in syaa Allah kalau kesempatan berjumpa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...