24 April 2014

3 Peraduan Sedang Berlangsung

Bersempena kelahiran novel terbaharu Laila Kamilia, Cinta Top Secret, ada banyak hadiah yang mahu diberikan kepada pembaca yang mengikuti perkembangan penulisan Laila Kamilia sejak 2006 bagi meraikan sokongan dan kasih sayang pembaca. Apa yang anda boleh dimenangi? Jom kita ikutinya :



1- KEMPEN LIKE FAN PAGE LAILA KAMILIA
Kempen ini sedang berlangsung sehingga 30 April 2014. Hanya tekan LIKE di fan page Laila Kamilia dan anda mungkin menjadi di antara 30 yang berpeluang menang hadiah misteri.



2- PERADUAN MAKAN SAMPAI LEBAM, SEMBANG SAMPAI PENGSAN
Peraduan ini bagi meraikan pembaca yang membeli 4 novel Alaf21 pada bulan Jun 2014. 4 orang novelis telah bergabung bagi memberi kejutan istimewa kepada para pembaca mereka iaitu Laila Kamilia, Fida Rohani, Weeda Airiza dan Nur Insyirah. Maklumat lanjut boleh didapati di poster di bawah. Tarikh tutup adalah 30 Jun 2014. 10 penyertaan paling kreatif akan berpeluang beramah mesra dengan 4 novelis dan tetamu jemputan mereka di sebuah tempat yang akan diumumkan nanti.





3- SHARE & WIN by AISYAHSCARF 
Ini adalah peraduan terbaharu yang diumumkan oleh Aisyahscarf bersempena kelahiran novel Cinta Top Secret di sepanjang Pesta Buku Antarabangsa KL bermula Khamis, 24/4/14 sehingga Ahad, 4/5/14 berlangsung. Para pembeli novel Cinta Top Secret yang berada di PWTC boleh berkongsi gambar bersama novel tersebut dan tag Laila Kamilia di FB/Instagram/Twitter. Pemenang kreatif akan menerima baucer dari Aisyahscarf. Untuk melihat koleksi terkini hijab daripada Aisyahscar boleh layari www.aisyahscarf.com atau FB : Aisyahscarf. Terima kasih Aisyahscarf!



Ada banyak lagi kejutan-kejutan yang masih di peringkat TOP SECRET dan hanya akan diumumkan dari masa ke semasa. Terima kasih atas sokongan anda kepada Laila Kamilia dan terus mengikuti Laila Kamilia di FB/Instagram/Twitter : Laila Kamilia.

Semoga terhibur dengan buah tangan terbaharu saya CINTA TOP SECRET. Kini di pasaran!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...