17 Mac 2014

Jom LIKE facebook fan page Laila Kamilia


Semasa saya membuka akaun fb beberapa tahun dulu (rasanya hampir 5 tahun lepas), saya memang buka akaun FB atas nama Laila Kamilia. Ketika itu ia sekadar suka-suka. Tanpa saya duga, semakin lama, semakin ramai yang add saya di FB dan senarainya sudah menginjak ke angka yang hampir tak dibenarkan untuk saya tambah kenalan lagi. 

Saya sedar, ramai yang add dengan saya di FB tidak mengenali saya secara personal (sebagai Haslina Kamaluddin) dan hanya berminat untuk mengetahui hal-hal berkaitan penulisan novel saja dan bukannya hal-hal peribadi. Oleh yang demikian, saya baru membuka fan page Laila Kamilia pada tahun lepas bagi memenuhi keperluan teman-teman FB saya ini. In syaa Allah di ruang fan page itu nanti, saya hanya kongsikan hal-hal berkaitan dengan dunia penulisan sahaja. Kebiasaannya semua perkara berkaitan penulisan akan saya post di sini terlebih dahulu daripada akaun peribadi saya. 

Oleh yang demikian, saya menghebahkan di sini tentang kewujudan fan page Laila Kamilia tersebut buat pertama kalinya secara rasmi. Bagi menghargai mereka-mereka yang sudi LIKE fan page itu, saya menghadiahkan 30 yang terpilih yang bakal dicabut undiannya dari mereka yang LIKE dari dulu, hinggalah kepada mereka yang LIKE fan page ini sebelum 30 April 2014. Hadiah misteri daripada saya tanda saya menghargai sokongan anda!

Kepada yang sudi LIKE terima kasih banyak. Kepada yang sudi SHARE lagi banyak-banyak terima kasih kepada anda. Tunggu 6 Mei 2014, in syaa Allah saya akan umumkan senarai pemenangnya! 

Untuk LIKE fb fan page LAILA KAMILIA, sila log in akaun Facebook anda dan ke bahagian Search (yang ada gambo teropong tu). Taip LAILA KAMILIA. Cari di bahagian bawah di ruangan PAGES bukan akaun personal. Sila LIKE page Laila Kamilia.

Sayang selalu! LAILA KAMILIA.

Atau pilihan mudah, Sila klik fan page LAILA KAMILIA 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...