28 Februari 2014

Pengumuman Rasmi : Laila Kamilia Duta AISYAHSCARF

Alhamdulillah, bulan Mac selalunya menjadi bulan yang teristimewa buat Laila Kamilia. Kerana bukan saja bulan ini saya menyambut ulangtahun kelahiran saban tahun tetapi selalunya Mac menjanjikan banyak kenangan indah buat saya, in syaa ALLAH. 

Jika pada tahun lepas, novel Cinta Bunga Tulip diterbitkan pada tarikh hari lahir saya 4 Mac, tahun ini Mac datang lagi dengan sesuatu yang menarik juga. Bermula pada 1 Mac 2014, Laila Kamilia telahpun memeterai perjanjian dengan butik tudung Aisyahscarf untuk menjadi dutanya selama setahun. Mulai 1 Mac 2014,  Laila Kamilia akan menggayakan tudung Aisyahscarf di semua acara rasmi.

Oleh yang demikian, saya berbesar hati menjemput semua rakan-rakan dan para pembaca yang tersayang yang menjadi tulang-belakang menyokong kerjaya penulisan saya sepanjang 2006 hingga kini ke pelancaran rasmi AISYAHSCARF yang akan berlangsung pada :

Tarikh : 1 Mac 2014
Masa : 2.00 petang
Alamat : No. 2-21, Seri Bangi, Sek. 8, Bandar Baru Bangi (berhampiran OnKing Seri Bangi)
GPS Koordinat : http://my.locatedat.com/map/selangor/onking/569946/
Tetamu istimewa : Hero drama Cinta Pandang ke-2, Dazrin Kamarudin

Poster pembukaan penambilan khas Dazrin Kamarudin

Pelbagai acara menarik menanti para pengunjung, sambil sembang-sembang santai. 100 tetamu yang terawal akan menerima goodie bag. Apa dalamnya? Hehe... Kita tengok harinya nanti. Jomlah kita ramai-ramai memeriahkan majlis di sana. Oh! Ya! Pengunjung Aisyahscarf juga boleh membaca dan membeli karya-karya Laila Kamilia di sana dengan diskaun10%. Ada rezeki, kita boleh bertemu mesra sambil minum-minum kopi pada bila-bila masa di sana.

 Boleh baca dan beli novel Laila Kamilia di sini. Kalau nak autograf tinggalkan saja pesanan, saya berbesar hati untuk memenuhi permintaan.

 Inilah tuan punya Aisyahscarf, Puan Farizan yang sangat gigih merealisasikan impiannya menjadi usahawan berjaya.

Aisyahscarf bermula dengan bisnes online pada tahun 2009, kemudian mengorak langkah pertama di Jalan Tunku Abdul Rahman. Pada tahun 2014 mengorak langkah lebih maju dengan pembukaan Aisyahscarf Outlet Bangi.
Aisyahscarf boleh dilayari di www.aisyahscarf.com (laman beb sedang menambah shoppingcart) dan buat sementara sentiasa update di FB : aisyahscarf

Dalam menghampiri usia 10 tahun Laila Kamilia dalam industri ini dalam beberapa tahun lagi, anda semualah yang telah menyaksikan bagaimana saya bermula, belajar berjalan dan berdiri. Semoga saya dapat berlari menuju kejayaan. Banyak lagi yang perlu saya pelajari dan andalah guru saya yang terbaik! Terima kasih banyak! Andalah kesayangan saya! Sayang semua! Jumpa di sana!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...