25 Januari 2014

DAPATKAN novel Laila Kamilia dengan lebih mudah

Tahun baru 2014. Semuanya serba baru! Bukan saja saya sudah bertukar alamat baru tetapi juga mahu mempermudahkan interaksi saya dengan pembaca yang sangat-sangat saya sayangi. 

Saya selalu dapat rungutan daripada pembaca yang kata susahnya nak dapatan novel-novel tulisan Laila Kamilia di kedai -kedai buku, terutamanya novel-novel saya yang lama. Novel Lakaran Kasih, novel pertama saya bersama Alaf 21 telah terbit pada 2007 kira-kira 8 tahun lepas, diikuti Saat Kau Hadir, pada 2008 antara novel saya yang sudah lama tetapi MASIH ADA di pasaran. 

Selepas berehat hampir 3 tahun, saya kembali di arena penulisan novel pada tahun 2011 dengan novel yang sedang bersiaran di kaca TV9 pada setiap Khamis, jam 8.30 malam! Novel Cinta Pandang ke-2 merupakan novel saya yang ketiga bersama Alaf 21. Kini anda boleh membayangkan wajah Izara Aisyah sebagai Ainnur Azleen dan Dazrin sebagai Zairul ketika membaca novel ini. Semoga anda terhibur membaca novel dan menonton drama Cinta Pandang ke-2! Dua versi teristimewa daripada saya untuk anda semua!

Pada 2013, saya kembali bersama si tulip. Kisah Adrian, jejaka separa Indo-Jerman dan Puteri Sara (dibaca sebagai Puteri Zara) gadis separuh Malaysia-Jerman ini akan membawa anda mengembara ke Eropah. Saya boleh mengatakan yang anda sudah boleh melancong ke Berlin dengan membaca novel Cinta Bunga Tulip kerana saya memberikan fakta yang benar  bagi memudahkan anda mengembara sendiri ke sana tanpa menggunakan khidmat syarikat pelancongan!



Kini segalanya dipermudahkan. Segalanya di hujung jari! Semudah A,B,C. Hanya


Dan... novel-novel itu akan dikirimkan Alaf21 ke depan pintu rumah anda! 

Tapi kalau mahu beserta autograf, boleh saja PM di FB saya di Laila Kamilia atau emel di lailakamilia@yahoo.com. Saya dengan senang hati akan melayani pesanan anda dengan hati yang besar! Hehe.

Saya mengharapkan anda terhibur membaca karya-karya saya, dari dulu, kini dan selamanya... In syaa Allah. 

Sampai jumpa lagi dengan karya saya yang terbaharu yang bakal berada di pasaran, In syaa Allah tahun ini. Doakan saya segera menokhtahkan kisah CINTA  TOP SECRET (tajuk sementara) dengan terbaik demi pembacanya!

Seperti selalu, yang buruk jadikan sempadan, yang baik buatlah tauladan! Selamat mengembara di dunia Laila Kamilia dan menyelesaikan misteri di sana!

Salam sayang,

-Laila Kamilia

2 ulasan:

rozalia-rajali berkata...

Alhamdulillah..dah ada semua..cuma Asmara Asrama yang tak ada tandatangan..hehe..semoga terus sukses, sis!

LK berkata...

terima kasih dik kerana selalu menyokong seorang Laila Kamilia yang bukan siapa-siapa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...