04 Disember 2013

Selami hati Laila Kamilia menjelang tayangan drama inspirasi Cinta Pandang ke-2

Pejam, celik, pejam, celik! Akhirnya 5 Disember akan menjelma esok hari. Esok, hari yang besar bagi Laila Kamilia kerana esok malam, jam 8.30 akan tercatat sejarah buatnya kerana babynya akan ditayangkan di TV! Ianya bukan hanya kerana saya penulis novel itu tetapi impian saya untuk melihat nama saya di skrin TV sebagai penulis skrip akhirnya menjadi kenyataan.

Ikuti apa yang saya rasa menjelang tayangan drama inspirasi novel Cinta Pandang ke-2

Kesempatan ini saya ingin merakam penghargaan kepada semua yang telah bersama-sama saya menjayakan novel dan drama ini. Kepada editor Alaf21, Mazuen Yahaya yang telah mengedit novel ini dengan baik, pereka kulit novel Rohana Ibrahim, Editor Pengurusan Alaf21, Kak Saa'di, Pengurus Besar Editorial, Kak Sri Diah, dan seluruh team Grup Buku Karangkraf, Roziyana, Raja Shahfaizal, Fathi dan Syah dan ramai lagi yang ramai untuk disebutkan, yang banyak membantu saya dan novel Cinta Pandang ke-2, rakan penulis yang tak jemu-jemu memberi sokongan dan terutama para pembaca yang telah mengangkat novel ini ke layar TV. Andalah sebenarnya yang telah menjadikan ia satu realiti.

Kepada team produksi drama Cinta Pandang ke-2, tuan produser yang hensem, kacak dan bergaya; Zaini Kosnin, produksi ZKC Production, pengarah Mr Jet Le/ M Nazir Juhan, team penulis skrip terutama kepada kak Maizura Mohamed Ideris yang bersungguh-sungguh berusaha membawa novel ini ke stesen-stesen TV. Tanpa kesungguhan beliau, saya hanya mampu berangan-angan. Juga kepada Zuli Ismail dan Eenaz Mokhtar yang banyak memberi tunjuk ajar dan 'cara berfikir orang skrip'. Saya memang banya belajar daripada kalian bertiga. Terima kasih banyak-banyak. Semoga ini bukan skrip saya yang pertama dan terakhir.

Barisan pelakon Izara, Dazrin, Eiyha, Ery Zukhairi Maria Farida, Redzuan Hashim, Jazli Hassan, Erynn Erynna, Aizat, Abby Nour, Fawwina dan ramai lagi... sampai yang extra, semuanya terbaek!

Last but not least; keluarga yang tersayang yang banyak berkorban untuk saya. Suami Aedy Fadly, anak-anak Hardy, Hakimy dan Hana, juga buat ibubapa Hamidah dan Kamaluddin juga Abidah dan Ramli, adik-adik Maslina, Hafis, Azham, Hayazi dan Kashfi. LOVE you all till the end of my life.

Buat Ainnur Azleen yang sebenar di luar sana; terima kasih kerana sudi berkongsi cerita. Insya Allah dengan drama ini, impian anda untuk melihat lebih ramai anak gadis mendapat pengajaran berharga akan terlaksana. FORGIVE & FORGET:- Anda berhak untuk hidup bahagia!

Terima kasih atas sokongan dan doa semua. Selamat membaca dan menonton Cinta Pandang ke-2, hanya untuk anda dalam dua versi yang sangat istimewa. Sampai jumpa lagi!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...