08 Ogos 2013

Salam Aidilfitri 1434Hijrah daripada Laila Kamilia dan keluarga



Tahun 2011, semasa novel saya Cinta Pandang ke-2 terbit, saya sempat mengirimkan kad raya versi istimewa kepada semua pembacanya. Tahun ini disebabkan kesibukan, saya tidak sempat menyediakan kiriman istimewa buat pembaca Cinta Bunga Tulip. Saya mohon ampun dan maaf atas kekurangan itu.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri dan maaf zahir batin. Semoga Aidilfitri ini mengirimkan kenangan yang indah-indah saja dan semuanya selamat kembali ke rumah masing-masing setelah beraya sakan.

Kepada yang telah mengirimkan kad raya kepada saya, terima kasih banyak-banyak kerana sudi mengingati diri saya ini. InsyaALLAH saya akan kirimkan kad raya kepada anda bersama satu nota istimewa, berita gembira buat saya yang tidak saya khabarkan kepada pembaca novel Laila Kamilia yang lain lagi. 

Kepada yang sudi mengirim kuih tanda ingatan juga, saya amat terharu. Betapa kalian memang sayang pada Laila Kamilia ye! Hehe! Saya juga sayangkan korang.

Kepada yang sempat bertemu muka, saling menziarah, saya amat syukuri kerana akhirnya kita dipertemukan juga. Semoga ukhwah yang terjalin akan berpanjangan.

Kepada yang saya tidak sempat bertemu, saya mendoakan agar di suatu hari yang indah kita akan bertemu juga.

Sampai jumpa lagi. Terima kasih atas kasih sayang anda!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...