20 Disember 2012

Jom Europe! Projek Terbaru Laila

Assalamualaikum dan selamat sejahtera! Wah! Dah agak lama saya tidak mengemaskini blog saya dengan info travel. Seribu kemaafan kepada pengunjung setia blog saya yang kebanyakannya mengikuti blog Laila Kamilia kerana info-info travel Laila. Menyiapkan novel, kesibukan kerja dan kurang berjalan (tahun ni sempat juga berjalan tapi tak sempat dikemaskini juga) antara yang menyebabkan saya tidak dapat menghidangkan anda dengan info terbaru. Tetapi alhamdulillah, mujur sempat menjawab kiriman emel anda bertanyakan tentang info travel. Rasanya semua emel dapat saya jawab di celah-celah kesibukan itu.

Jadi saya dengan sukacita ingin memaklumkan, buku terbaru saya selepas novel Ich Liebe Dich adalah Jom Europe! InsyaAllah saya akan berusaha menyiapkannya secepat mungkin. Doakan saya!

Sehingga itu semoga berjumpa lagi pada entri seterusnya. 


London : Antara 10 destinasi terbaik Eropah dalam buku Jom Eropah (tajuk sementara).

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...