15 Disember 2012

Ich Liebe Dich : Dalam proses akhir...

Bahagia! Wajah saya ketika ini pasti sama ketika gambar ini dirakam di Taman Keukenhoff beberapa tahun lalu. Hehe... setelah setahun, akhirnya saya menoktahkan juga manuskrip itu. Idea untuk menjana  ILD telah ada ketika saya masih di Berlin. Alhamdulillah ianya dapat direalisasikan setelah 2 tahun setengah saya pulang dari sana.

Seperti selalu, saya mengharapkan anda semua suka pada tulisan saya. Manuskrip ini merupakan yang tersusah saya siapkan di sepanjang saya menjadi novelis selama 6 tahun! Jadi saya harap hasilnya dabom!

Ketika ini, saya sedang menyiapkan perkara-perkara akhir untuk novel ke 5 saya ini seperti blurb, tinta penulis, penghargaan dan segemen ilmu. 

Tak sabar menantikan buah hati saya? Hmm... saya juga. Saya benar-benar berharap anda terhibur dengan kisah cinta yang berlatarkan Berlin ini. Hmm... semoga kisah ini menjadi sebuah kisah cinta yang bukan biasa-biasa...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...