15 September 2011

Selamat hari Jadi ke 2 Hana!

30 Ogos 2011 yang lalu, genaplah 2 tahun umur Hana Nurein saya. Ha! Tu gambar terbaru dia semasa hari raya. Dah besarkan? Ya, dia dah semakin petah berkata-kata dan lasak. Umur 2 tahun ni yang saya perasan sangat rambutnya semakin kerinting dan bila bercakap tetiba jadi loghat Terengganu. Bila mengira sampai nombor sembilang. Kalau makan ikang. Hehehe tah macam mana jadi gitu tahla.

Hana paling suka menyanyi lagu Cicipang, Aecong, Capapis, Twinkle A, Wowonen dan hot dog... Hehehe agak-agak boleh teka ke lagu apa tu. Mula dengar dia cakap berkerut juga dahi. Tapi lama-lama kami semua dah tahu dah.... Agak2 sama tak dengan apa yang ada di fikiran korang. Hehehe Cicipang tu Ipsy Dispsy Spider, Aecong (ABC Song), Capapis (Teletubbies), Twinkle A (Twinkle Little Star), Wowonen (Row Your Boat) dan hot dog (Hot Dog Song). Korang boleh bayangla dia nyanyi dengan pelat dia dan suaranya yang terlebih leamk tu. Memang boleh gelak sambil guling-guling. Hana pun boleh menari dan tarian dia suka Chicken dance. Hehe




Tahun ni kami sambut besday Hana di kampung di Teluk Intan. Kebetulan hari jadinya jatuh pada 1 Syawal... Apa hadiahnya...Anak perempuan sorang, macam2la hadiahnya. Nanti kalau sempat saya upload gambar Hana dengan hadiahnya.... Tapi yang pasti, Hana masih x lepas dari cicinya. Isu cici memang sensitif, x boleh disentuh. Kalau bagitahu umur Hana dah 2 tahun dah besar tak boleh cici, memang dia akan menangis. Tapi kalau mama takde, ok je tak teringat pun....Walau apapun saya bersyukur kerana Hana dapat cici sepenuhnya sehingga 2 tahun!

Anak mama, selamat hari jadi ke 2!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...