21 September 2011

Pengumuman Penting! Tarikh Peraduan Cinta Pandang ke-2 dilanjutkan!

Sukacita saya ingin mengumumkan dengan rasminya bahawa tarikh Peraduan Cinta Pandang ke-2 dilanjutkan! Saya tahu ada yang tidak puas hati, tetapi juga sebenarnya ada yang tersenyum senang. Setelah menerima rungutan dari pembaca CPK2 yang tidak berkesempatan untuk memasuki peraduan tersebut disebabkan kesukaran mendapatkan stok novel CPK2 di pasaran, saya harus berlaku adil kepada semua. Saya mengakui masalah mendapatkan novel CPK2 ini terjadi disebabkan novel tersebut sedang diulangcetak untuk kali kedua selepas hari raya Aidilfitri tempoh hari. Jadi proses untuk mengagihkan novel tersebut di kedai buku juga mengambil masa yang lama. Untuk makluman, novel tersebut dalam proses diulangcetak untuk kali ketiga. Jadi di antara selang masa itu, berlaku ketiadaan di pasaran. Menyedari hal ini, setelah meminta pandangan daripada beberapa pihak, saya dengan ini mengumumkan yang peraduan CPK2 dilanjutkan sehingga tengah malam 6 Oktober 2011. Ini bermakna pembaca mempunyai masa selama 15 hari lagi untuk menerima novel CPK2 yang dibeli, membaca, menjawab soalan dan menghantar jawapan. Saya akan mengumumkan pemenang pada 14 Oktober 2011. Jadi kepada peminat novel di luar sana, anda boleh dapatkan CPK2 di kedai-kedai buku berhampiran anda, melalui Alaf21 atau boleh juga pesan terus dari saya dengan menghantar emel ke lailakamilia@yahoo.com. Diskaun istimewa bersama tandatangan penulis menanti anda!

Kepada yang sudah menghantar jawapan, pastikan menerima kiriman emel pengesahan dari saya. Saya tahu yang sudah menghantar sebelum 16 September lepas pastinya tidak puas hati tetapi saya berharap anda memahami keputusan yang terpaksa saya ambil demi keadilan kepada semua pembaca. Kepada semua pembaca CPK2, terima kasih atas sokongan anda. Selamat membaca dan menyertai peraduan CPK2. Selamat maju jaya kepada yang telah menghantar dan yang masih mahu menghantar! Inilah tanda penghargaan saya kepada semua pembaca CPK2!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...