02 Ogos 2011

Pohon tinggalkan alamat

Assalamualaikum kepada semua pengunjung setia blog Laila Kamilia. Kesempatan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak. Moga tahun ini kita semua dapat meningkatkan amalan. Saya dengan rendah hati memohon kemaafan andai ada tulisan saya yang meninggung hati dan perasaan kalian. Semoga tulisan saya ada memberi banyak manfaat dari mudaratnya...hehhe. Saya juga memohon jika dapat saudara-saudari pengunjung blog meninggalkan alamat kalian kepada saya di lailakamilia@yahoo.com. Ada sesuatu yang ingin saya titipkan atas kesetiaan kalian mengunjungi blog ini. Terima kasih dan semoga jumpa lagi!

2 ulasan:

CT berkata...

Boleh...nnati nak send emellah kat Laila. Kita rajin membaca blog Laila dari u kat obersea lg..huhuhu..

LK berkata...

meh meh....terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...