10 Mei 2011

Jalan-jalan Indonesia-Bandung

Kami ke Bandung lagi. Kalau dulu berdua, kali ini rombongan kami menjadi 6 orang. Hehehe rombongan Cik Kiah nampaknya. Tempat yang kami pergi hanyalah ke Factory Outlet sebab dah set di dalam minda, kali ini datang untuk shopping sakan!



Adakah Bandung berbeza dari beberapa tahun sebelum ini? Rasanya masih sama, cuma yang beza, bilangan rombongan dari Malaysia sudah semakin ramai. Kali ini demam shopping ini telah melekat pada mat saleh pula. Kali ini saya boleh lihat mereka di mana-mana walaupun jumlahnya sedikit. Kalau dulu memang tiada langsung. Yang saya perasan, disebabkan itu harga pakaian sudah mahal dan terlalu sukar mancari pakaian di bawah Rp25 000! Memang masih ada yang murah tetapi tidak semurah dulu. Kali ini kami menjumpai port baru iaitu pusat jeans LEVIS yang harganya memang murah (bawah RM80). 

Nak pergi lagi ke? Hehehe...sedang memikir-mikir kerana memang dah habis duit banyak sebab shopping sakan sampai bila balik rasa nak muntah tengok baju. Beg yang kosong sebanyak 2 buah itu telah selamat dipenuhkan. Saya tetap merasakan Bandung masih menawarkan destinasi membeli-belah yang mengiurkan terutama kepada peminat pakaian berjenama! Harga yang anda laburkan untuk membeli pakaian mahal boleh cover tambang yang anda laburkan. Dengan syarat! Anda membeli banyak! Kalau setakat sehelai dua, pastilah percutian anda tidak berbaloi!

4 ulasan:

Bonet berkata...

levi's ori ke kak?

LK berkata...

insyaAllah ori!

Zacheela berkata...

kat mana ye levis ori? sbb dulu say pernah pegi toko 3 tp harga lebih kurg sama

Zacheela berkata...

kat mana ye levis ori? sbb dulu say pernah pegi toko 3 tp harga lebih kurg sama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...