25 April 2011

Pesta Buku 2011-Dah 3 tahun Laila Kamilia tiada di Pesta Buku KL

Genap 3 tahun! Kesempatan tahun ni saya ke sana. Banyak bezanya dan suasananya tapi yang pasti tetap meriah! Saya bercadang nak ke sana hari Sabtu untuk beri sokongan kepada teman penulis Dhiya Zafira dan Lynn Dayana tetapi apakan daya saya ada sekolah ganti sempena Deepavali. Sudahnya saya sempat ke sana hari Ahad. Rancangan asal hendak beratur mengambil tandatangan Tun Mahathir - A Doctor in the House. Tapi sekali silap tarikh da..... Beliau dah datang semalamnya.... 
Keciwa....saya dapat juga tandatangan Surpriz! Eric Leong.... Hahahaha...
Inilah gambar kenangan saya di PBKL2011 tahun ini. Harapnya saya ada di meja penulis tahun depan ya! Ayuh! Siapkan manuskrip cepat! Hahahaaha..... Kepada teman-teman penulis, selamat bertugas!

suasana bz di PBKL, tapi memang x sesuailah bawa kereta sorong kanak-kanak

PBKL mengundang ramai tidak hanya wanita tetapi lelaki juga, tapi susah nak nampak selain bangsa Melayu kenapa ya? (kecuali penjual buku)

surpriz! jadilah daripada pulang dengan tangan kosong!
hehehehe www.RATU.my pun ada dalam ini cerita.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...