05 Februari 2011

Projek Baru Laila Kamilia; RATU.my

Bagi mereka yang mengenali Laila Kamilia, sudah tahu empunya nama itu memang tidak reti duduk diam. Ada saja benda dia nak buat. Bagi mereka yang tidak tahu, semasa saya bercuti tanpa gaji di Berlin, saya sudahpun memulakan projek usahaniaga saya. Lalu bila pulangnya saya ke Malaysia, saya meneruskan legasi usahaniaga itu. Cuma baru inilah saya ingin mengumumkannya.... Jeng jeng jeng....Inilah projek baru saya selepas CPK.

Pengunjung internet dan penggemar tudung eksklusif popular Malaysia dipersilakan untuk membeli-belah di laman kedai online terbaru iaitu www.RATU.my

RATU.my merupakan projek e-commerce online terbaru yang beroperasi secara online secara rasminya pada 30 Januari 2011. 

RATU.my menawarkan pilihan busana dari butik RATU yang telahpun berkembang maju dalam industri fesyen busana Muslimah di Malaysia.

Di RATU.my,  pelanggan berpeluang membeli secara online koleksi busana dari De Galerie Ratu, pemilik busana jenama RATU. RATU.my telahpun mendapat hak eksklusif menjual dan mengedar busana jenama RATU. Oleh yang demikian, kami menjamin yang kualiti busana kami sememangnya tulen dan mencapai piawai RATU.

Sempena pembukaan kedai online tersebut, pengunjung ditawarkan dengan kupon diskaun tambahan iaitu RM10.00. Cuma taip OPENRATU11 di ruangan enter coupon code ketika checkout dan anda akan mendapat diskaun tambahan tersebut. Kupon boleh digunakan berkali-kali dan tawaran hanya untuk masa terhad sahaja. 

Untuk maklumat lanjut dan pembelian, layari http://www.RATU.my.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

consulate in Benghazi, Libya, а team of FΒI inveѕtigators finally had boots fгom
the grounԁ аs a ωaу to examine the cгime
scene, a Law Еnfoгcemеnt Εxamіnеr source said on Fridaу.
Tо get witnеss information, photo enhancement needs to be usеԁ to ԁetermine liсense plаte numbers.
Whеn Jacκ fіnds Valeriе, sоmething gоeѕ ωrоng
аnd the monsterѕ gο haуωіre.



Here iѕ my ωeb-sіtе; what is the salary in being a csi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...