18 Februari 2011

Cinta Pandang Kedua - kini di tangan ALAF 21

Alhamdulilllah, di celah-celah kesibukan, saya sempat menyiapkan kerja-kerja penyuntingan CPK. CPK merupakan buah tangan ke empat saya. Saya berdoa semoga manuskrip ini akan dapat diterbitkan secepat mungkin, almaklum sudah masuk tahun ke 3 saya tiada novel baru. Orangpun dah penat bertanya bila novel baru nak keluar. Di atas adalah scene di mana AINNUR AZLEEN bertemu dengan PROF. MADYA DR. AHMAD REDZA di Leasers Park, Newcastle, England. Untuk makluman semua, saya berkereta dari London ke Newcastle semata-mata mahu menyaksikan sendiri scene CPK ini. Di sinilah Ainnur mendengar lamaran yang dinantikannya bertahun-tahun tetapi kemudiannya dia terpaksa menolaknya. Mengapakah Ainnur menolak sedangkan sebelum ini dia pernah merayu Dr. ARM untuk memperisterikannya sekalipun hanya sebagai isteri kedua. Kini setelah dilamar lelaki itu, dan menyedari dia masih tidak dapat melupakan lelaki itu, dia tiba-tiba menolaknya sedangkan sehingga di saat itu, dia masih tidak punya sesiapa di ruang hatinya. Pastilah Dr. ARM kecewa kerana kedatangannya ke Newcastle semata-mata mahu memperisterikan Ainnur. 

Anda tidak sabar menantikan sebuah kisah benar yang diangkat menjadi novel ini? Doakan semoga novel ini cepat-cepat diterbitkan ya. Kerana selagi novel ini tiada di pasaran, Aku, Dia dan Berlin seakan tidak menemukan magisnya. 
ps-ADDB merupakan manuskrip terbaru saya yang ke 5 yang masih berada di prolog. hehehe

2 ulasan:

Hana Zozolina berkata...

baca prolog pun dah mendebarkan..

LK berkata...

leen-insyaAllah nantikan kemunculannya pada julai 2011

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...