04 Oktober 2010

Laila sini sana!

Saya memandang skrin blog dengan pandangan kosong. Hati teruja hendak mengemaskini blog yang berabuk tapi disebabkan sudah terlalu lama peristiwa-peristiwa itu terjadi, saya tak tahu hendak menceritakan peristiwa yang mana di dalam blog saya. Padan muka! Itulah sebabnya kalau kerja bertangguh. Sepatutnya kalau nak jadi 'wartawan' kenalah bertindak segera semasa berita masih panas. Hehe. Jadi saya ringkaskanlah cerita saya, lihat ajelah gambar-gambar ini tentang apa yang terjadi kepada saya sepanjang 28 Mac hingga 28 September ini (6 bulan).
 rakaman gambar saya yang terakhir di lapangan terbang Tegel, Berlin
 antara teman di Berlin yang menghantar kami pulang di subuh hening: Erna, Raja Aida dan Sara
 dah 2 kali ke Petrosains bawa anak-anak, sampai dah tak tau nak buat apa kat sana (beli kad tahunan untuk unlimited access). tak tahula kalau anak-anak ajak lagi...
 ke tayangan Toy Storey III-3D. Kimy tanggal speck 3D separuh dari masa tayangan...hehehe tak ke membazir?
 bersama teman seperguruan men'sumbang'kan lagu Guru Malaysia sempena Hari Guru, best sebab dapat tukar sekolah baru...hehe
 bawa nenek dan mak bersiar-siar di Masjid Sultan Mizan, Putrajaya
 KLCC, tak berubahpun walau 2 tahun x pergi....
 seronoknya main air laut....selepas 2 tahun...lepas rindu pada bau laut di Pangkor
 mama dan Hana...sapa comey? Hana la....hehehe
 tunjuk skil memecahkan belon lawan...sempena Hari Keluarga SMSTSP di Pangkor, juara tau!

2 ulasan:

Unknown berkata...

hana comey, mama manis

LK berkata...

heheheh...mana duit sekupang ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...