08 Ogos 2010

Kek Lapis Sarawak Cantik dan Biskut Raya Rangup

Belumpun Ramadhan, tapi Laila dah sibuk dengan kuih raya. Haha! Teman-teman terdekat nampak saya sibuk benar nak menyambut raya tahun ni. Haha! Ada yang tertanya-tanya kenapa saya terlebih teruja tahun ni berbanding tahun-tahun sebelumnya, sampaikan siap menjual kuih raya lagi, tak pernah-pernah sebelum ni! Hahaha! 

Sebenarnya saya pun terasa, raya tahun ni saya yang lebih teruja dari anak-anak. Agaknya sebab tahun lepas tak berapa terasa nak raya kan, sebab sensorang aje. Jadi tahun ni teruja lebihla. Hehe! Alhamdulillah puasa yang 23 hari tu sudah selamat saya tunaikan. Kini saya sedang menghitung menunggu Ramadhan datang lagi bagi tahun ini.

Disebabkan saya sudah jumpa dengan tokeh kek lapis yang sedap dan cantik, biskut rangup dan kerepek serta kacang best jadi saya ingin berkongsi dengan orang lain juga. Jadi kalau sesiapa hendak menempah kek lapis ke, biskut ke, kacang ke atau kerepek, boleh terus email saya di alamat lailakamilia@yahoo.com. Maklumat lengkap tentang kuih-muih itu tertera di bawah gambar ya. Hari Raya pastinya lebih bermakna dengan kehadiran kuih-muih yang lazat dan cantik kan?



Kek lapis sarawak : 1 roll RM25 @ 1 kg RM 53
kalau kek Cheese, mocha dan coklat cheese
1 roll RM30 @ 1 kg RM 63
saiznya 6X6" tinggi 2.5"
Tempahan sehingga seminggu sebelum raya

biskut raya dari Kedah: Almond London, Nestum Choc., Cheese dan Cinderella
Arabian Nestle, Snow White, Fine Nut dan Cornflakes rangup semuanya berharga RM23 sekotak (50-52 biji)

Selamat menjamu mata!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...