04 Julai 2010

Kemaskini blog-aktiviti saya Jun 2010

Tiada niat untuk membiarkan blog saya ni bersawang. Dari dulu, jika blog bersawang saya memang susah hati. Biasanya saya pasti akan memuat naik sesuatu ke blog ni tak kiralah walau sekadar sekeping gambar. Jika mahu bercuti, saya pasti akan memberitahu awal-awal tentang blog saya yang turut akan bercuti. Sejak kembali sibuk ni, saya cuba menghindari agar membenarkan rumah saya bersawang. Namun, kita hanya merancang.....

Apa yang saya sibukkan sangat minggu-minggu yang telah berlalu? Inilah dia....

Menguruskan Terapi Air untuk anak-anak murid saya.
Menyelit di program Jom Baca Bersama sempena Pesta Buku Selangor

Menjadi penyokong Jerman sempena Piala Dunia

Apa lagi yang saya buat? Saya juga dikunjungi teman-teman dari SKBR. Haha. Berborak sambil makan-makan nasi beriani. Nyata ramai yang terkejut dengar saya boleh masak nasi beriani. Hehehe. Dah ada order masuk ni untuk nasi beriani saya.

Sabtu lepas, sempat ke KLIA dengan Kak Eka Fahara menghantar Dhiya Zafira dan Shanika Latisya yang berangkat ke Tanah Suci mengerjakan umrah. Semoga teman-teman mengutip pengalaman berharga, selain beribadat di tanah Suci. Doakan saya juga dapat ke sana dalam tempoh terdekat ini ya. Semoga mereka selamat pergi dan kembali tidak lama lagi.

Minggu ini dah masuk Julai. Ada macam-macam sedang menanti. Semoga segala-gala yang direncana mendapat keberkatan dari Nya. Jumpa lagi!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...