09 November 2009

365 Tage im Berlin II: Meine wertvollen Erinnerungen

Sepanjang setahun di Berlin, inilah 3 perkara yang paling manis untuk dikenang...... Ia akan menjadi tanda kenangan terindah di bumi Berlin....


Bond 007 Premiere : Quantumn of Solace; 3 November 2008
Peluang bertemu muka, bergambar dan mendapat tandatangan James Bond, Daniel Craig semasa tayangan perdana di Berlin. Kami sekeluarga merasakan sendiri bagaimana suasana di red carpet.

Daniel Craig menandatangani autograf. Sila lihat entri terdahulu tentang pengalaman saya di red carpet dan bertentang mata dengan James Bond 007.

Lawatan Dr. Muhammad Asri ke Berlin; 19 Januari 2009

Alhamdulillah di majlis ilmu di rumah teman Mar semasa kunjungan Dr. MAZA amat memberi manfaat kepada kami sekeluarga. Berpeluang bertukar pandangan dan bertanya tentang permasalahan agama terutama tentang ibadah solat dan makanan semasa berada di luar negara sangat saya hargai. Berita tentang penangkapan Dr. MAZA beberapa minggu lepas benar-benar mengejutkan saya. Saya berdoa semoga beliau dipermudahkan urusan oleh Allah menghadapi ujian kehidupan.

Mengambil peluang bergambar bersama ustaz MAZA. Sila baca entri saya terdahulu tentang pengalaman majlis ilmu bersama Yang Berbahagia Dr. MAZA.


Kelahiran Hana Nurein Fadly; 30 Ogos 2009

Hana Nurein Fadly. Sebaris namanya membuatkan saya tersenyum senang. Dialah anugerah Allah yang tidak ternilai buat kami sekeluarga. Ramai yang bertanyakan pengalaman bersalin di Jerman ni. InsyaAllah di suatu hari nanti akan saya kongsikan.

Gambar terbaru Hana. Untuk Hana, satu kategori istimewa hadiah mama untuk permata hati dalam blog ini.

Saya boleh tersenyum lebar pulang ke Malaysia!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...