18 September 2009

Salam Aidilfitri dari Perantau



Kesempatan ini saya ingin mengucapkan salam Aidilfitri untuk pengunjung setia blog, pembaca novel-novel saya, teman-teman, sanak-saudara, anak-anak saudara, adik-adik, abah dan mak. Walaupun tahun ini kita tidak dapat merayakan Aidilfitri bersama, kenangan yang tercipta antara kita tidak akan dilupa.



Aidilfitri ini kami sekeluarga memohon maaf zahir dan batin atas segala perbuatan dan tingkahlaku kami sepanjang perkenalan kita. Mungkin mata pena saya tajam menikam hati anda, mungkin lidah saya berkata sesedap rasa mengganggu perasaan anda, mungkin perbuatan saya menyebabkan anda berjauh hati. Atas semuanya saya mohon maafkanlah saya. Juga yang rajin menjemput saya dan keluarga makan-makan/belanja kami makan, halalkanlah segala. Semoga Aidilfitri ini menjadi kenangan terindah dan lebih bermakna kepada anda. Berhati-hati memandu di jalan raya. Pastikan pulang semula, perut yang mengempis semasa puasa tidak membuncit semula! Selamat hari raya!



Salam dihulur untuk semua

Ampun dan maaf jua dipinta

Tahun ini kami tak balik beraya

Tahun depan double ek bagi duit raya

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...