02 April 2009

Ku Bukan Superstar



Kejap tadi semasa sedang tension kerana sedang berperang dengan manuskrip, teman saya Emy telah memberitahu sedang menonton video klip Band Projek Pop dari Indonesia yang katanya kelakar. Jadi saya tanpa membuang masa terus ke You Tube untuk menontonnya. Saya dah pernah dengar lagu ini yang diputarkan Hotfm baru-baru ini.

Tengok video klip memang kelakar tapi masalahnya saya ini bukannya orang Indonesia jadi saya tidak faham sangat lirik lagunya kerana ia dinyanyikan secara laju. Jadi terpaksalah buat kajian sikit, cari liriknya dan bila dah dapat barulah puas hati.

Ya! Saya juga bukan superstar. Saya juga bukan siapa-siapa. Saya hanya insan yang ingin dicintai.... Layanzzzzzzzzz. Jangan sampai tidur pulak...

4 ulasan:

marfuza berkata...

kak, ada byk lagi video clip dia yg best.. ada lagu "dangdut is the music of my country" pastu lagu "goyang duyu", lagu "metal vs dugem" pon best gak.. nnti tgk la video clip group Project Pop ni kat youtube.. pastu komen.. klakar..

LK berkata...

akak tengok dah....tapi akak plg suka yang ni...ko kalau dangdut tau saja

marfuza berkata...

hahahaaa... kta punya favourite goyang duyu tu dgn metal vs dugem.. hahahaa... gi paris beli la t-shirt..big size..pink colour.. nnti bg la account number..kta transfer duit.. ok..

LK berkata...

fuza, minta maafla ek...akak dah balik baru bukak blok...nntla trip ke tpt lain plak...spain ke italy ke rep. check ka...polan ka hahaha banyak nya nak pi...macam bnyk duit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...