19 April 2009

Back to Bisness

Mabuk tidur sudah pun berakhir, abangpun dah balik dari Geneva, sekolahpun sudah hendak dibuka esok, jadi sudah masanya saya kembali ke rutin. Menulis CPK? Semalam sudahpun 4 mukasurat, maksudnya sudahpun ada perkembangannya. Selepas ini, insyaAllah saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk menyiapkannya kerana seperti orang lain, saya juga hendak tahu sangat, bagaimana sudahnya saya mengakhirkan novel ke 4 saya ini...

Jadi hari Ahad yang santai-santai ini, sambil menikmati Cordon Bleu (masakan Turki yang dibalut dengan daging dan sos putih), saya dan abang akan menonton filem The Reader dan James Bond-Quantum of Solace. Sudah lama kami tidak menonton bersama, inilah harinya telah tiba...back to bisness, back to normal life....


4 ulasan:

Unknown berkata...

best ke THE READER?

LK berkata...

smlm x sempatla yana, nnt kalau dah tgk akak komen kat ko ek

Hana Zozolina berkata...

yerp.. back to normal life cause i'll be leaving for malaysia in four months times.. yeehaaa... already got flight ticket for hari raya looorrr.. ngeh..ngeh..ngeh

selamat hari raya.. dam dam dummm..

LK berkata...

aku bakar plak che lin ni!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...