04 Mac 2009

Terima Kasih Untuk Semua Ingatan....




Terima kasih Mar.... untuk video clip yang mendoakan kesejahteraan akak...juga untuk Emy untuk kek coklat yang lazat....
Untuk suami yang menghantar kad dan gambar hadiah dari Malaysia, Mas dan Am juga teman-teman di Malaysia : Lynn, Dhiya, Kak Ai, Yanty, Kak K, Fuza, Dr. Imran Syakir dan Yana serta Jue. Teman-teman di Berlin; Mar, Yeo, Fida, Kak Ami, Emy, Kak Aed dan Naz. Teman di Belgium; Natrah juga teman di UK; Yati, Wawa dan Lin untuk ucapan selamat hari lahir dari kalian... Ingatan itu sangat saya hargai...

Untuk semua yang mengucapkannya yang tidak saya sebutkan di sini, saya sangat menghargainya dan tahu, anda sentiasa mengingati saya walau saya berada jauh di sini.....

2 ulasan:

dhiya zafira berkata...

Salam..

hepi besday utk ari ini. semalam yang wish tu hari lain...

wei nak tanya...kawan hang bernama natrah kat belgium tu lecturer upm ke. buat phd ke? n kurus, tinggi pakai spek x? heheheeh

LK berkata...

jawapan untuk soalan ko tu: nein, ya, ya, nein....hehhee

terima kasih ek utk ucapan itu...hepi besday utk adik ko jugak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...