19 Mac 2009

Tercapaikah impian melihat Raja Pecut Dunia di Berlin....

Saya sangat mengagumi kehebatan beliau berlari. Semasa beliau mengukir sejarah mencipta rekod dunia dengan memenangi 3 acara pecut di Olimpik China, saya sudah menyimpan angan-angan untuk melihatnya berlari di Olympia Stadion, Berlin pada Kejohanan Dunia IAAF di Berlin Ogos nanti. Tapi tercapaikah impian saya dengan harga tiket yang mahal untuk melihat hanya di bawah 10 saat dia berlari di stadium itu? Oh! Sanggupkah saya berhabis duit untuk melihatnya menamatkan 100m dan mencipta rekod baru di garisan penamat? Ramai pelari pecut ternama dunia akan bertanding bersamanya....Tentulah rugi jika saya tidak berada di sana di saat dia merayakan kejayaan kejohanan yang ditunggu-tunggunya selepas olimpik....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...