26 Februari 2009

Dah Habis Hibernate?


hehehe...gambar ini tiada kaitan dengan cerita ini

Tak sampai seminggu hibernate... saya dah penat. Rasa rindu menulis di blog membuatkan saya menyingkatkan masa hibernate itu... Tentu ada yang tertanya apa yang saya buat masa hibernate... Tak ada apapun... Saya cuma rasa bosan sendirian... Lalu saya menulis dan menulis dan ZZZZZZZZZ. Lebih ZZZZZZZZZZ sebenarnya dari menulis. Adalah diisi dengan aktiviti kelas masak-memasak; nasi ayam, mee kari dan kuih lapis.

Cadangnya hujung minggu ini kami sekeluarga (tanpa abang...ish ish) akan main ski di Goslar, Jerman. Tetapi memandangkan saya harus menolak Hakimy dengan stroller di kawasan ais itu terus saya fikir, berdua lebih baik... hehe tentunya dengan abang. Jadi hasrat itu batal. Mungkin musim winter yang akan datang kami sekeluarga akan pergi main ski bersama-sama. Oleh itu hujung minggu ini kami akan keluar juga, ke Muzium Matematik....hehe macam tak masuk je nak ganti main ski...

Sehingga jumpa lagi!


kami tidak sabar menanti 2 April

4 ulasan:

Abang Long berkata...

Salam hormat wahai Puan Laila.

Apa nama bangunan dibelakang itu ? Indahnya kehidupan ya ?

Nama Laila telah disenarikan dalam Blog Abang Long.

Harap dapat dijawab dengan sejujurnya.

TERIMA KASIH

Hana Zozolina berkata...

tak sabar menanti 2 April?? saya lebih tak sabar lagi menunggu April fool!! yeeehaaaaa....

LK berkata...

abang long...
salam kembali. dah lamanya x bertemu dan bersembang...

di belakang itu Konzerthaus salah satu bangunan di Gendamenmarket, Berlin. Saya sentiasa belajar hidup seadanya... bersyukur dengan apa yang ada dan hidup sepuasnya...

nama saya dalam senarai? senarai apa tu? ada-ada saja bang long ni....

LK berkata...

lin: ko memang suka merepek. 1April ko dah selamat mendarat dah di bumi Malaya...hehhee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...