14 Januari 2009

Rindunya....Udara di luar....

Hari ni lebih dari seminggu saya dan anak-anak berkurung di dalam rumah.... Demam saya dah kebah selepas 3 hari. Hardy masih batuk-batuk tetapi Hakimy selain batuk, demamnya datang juga...saya bimbang dia kena pneumonia....
Betapa sejak berkurung di dalam rumah, saya rindu untuk menghirup udara segar di luar...rindu nak berwindow shopping atau sekadar ke Euro Gida; pasar segar. Otak saya sudah membeku kerana terperap di rumah.... Buka saja komputer...saya tidak boleh bertahan lama....
Ini tak boleh jadi.... Jika saya hendak siapkan segera manuskrip saya yang asyik terunggak ni, bermakna saya harus keluar mengambil angin....untuk menyegarkan kepala; mengembalikan semangat yang hilang....akibat terperuk lama sangat di dalam rumah....Saya ni nampaknya bukanlah 'orang rumah' sejati....Hehehee

2 ulasan:

Durrah Fatiha berkata...

Salam Has,
Mmm nampak sejuknyee... Thanks for dropping by my blog. Bila agaknya manuskrip tu nak siap?

LK berkata...

hehehehe....dapat tak jawapannya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...