14 Disember 2008

Pengumuman tentang Khayal-khayal

Terima kasih Kay kerana bertanyakan tentang status blog http://khayal-khayal.blogspot.com yang tetiba hilang dari alam Siber ini. Blog merapu-rapan yang saya dijemput menyumbangkan tulisan tetapi akhirnya menjadi lebih kepada men'sumbang'kan tulisan....

Pada hari yang sama, moderator khayal-khayal Saudara Najwa Aiman telah menghantarkan emel kepada semua co-writer khayal-khayal untuk memberi penjelasan panjang lebar tentang penutupan blog itu yang telah berada di alam Siber semenjak 2005.

Alasan utama yang diberikan oleh blogger.com ialah terdapat ancaman virus pada blog tersebut. Jadi untuk mengelakkannya dari merebak, maka cara yang mereka lakukan adalah dengan menutup sementara blog terlibat. Tapi kebanyakan blog yang ditutup sementara itu nampak gayanya macam sementara untuk satu jangka masa yang tidak dapat dikenalpasti.

Jadi kesimpulannya?-Disebabkan khayal-khayal sudah ada pengikut sendiri (bukan ikuti tulisan saya, tulisan orang yang paling rajin menyumbanglah kat situ; Najwa Aiman) makanya menurut beliau kalau tak boleh retrive dia akan create blog baru tapi of course bukan menggunakan blogger.com.... Pengikut khayal-khayal boleh tunggukan saja khayal-khayal dengan wajah baru!

1 ulasan:

muqayankabut berkata...

Terima kasih dengan info ini,

nanti bila najwa ada rumah baru minta tolong maklum...

salaam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...