15 Ogos 2008

Apa yang sibuk sangat?






Kebelakangan ni saya sibuk memanjang hinggakan badan sikit susut dan kulit bertambah gelap. Gambar-gambar dibawah menceritakan kesibukan saya hingga kadang-kadang blog terbiar berhabuk...

Alhamdulillah semua projek saya selesai sebelum bercuti panjang. Yang terakhir sekali, saya sedang melatih murid-murid saya yang terpilih mewakili Daerah Hulu Langat ke Karnival Sukan Pendidikan Khas di Shah Alam pada 27-28 Ogos ini. Hari-hari berlatih di padang bola jaraing membuatkan kulit saya cerah secerahnya... Saya bangga dengan murid-murid saya. dan mungkin jika mereka menang dan terpilih mewakili negeri Selangor, saya tidak dapat melatih mereka lagi....sedihnya....
Apapun...doakan mereka berjaya kerana bukannya mudah melatih murid pendidikan khas bermain bola jaring dengan mengikut cara dan peraturan yang dibuat untuk kita yang normal.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...